En av Petter Rør og Sanitærs kunder valgte dem i stedet for konkurrentene fordi de hadde den beste nettsiden.

 

Petter rør og sanitær logo

– Vi har fått veldig mange gode tilbakemeldinger og komplimenter for nettsiden. Det er også mange andre bedrifter som har spurt oss hvor vi har fått nettsiden vår fra, for de har også lyst på en sånn side. I samtale med kundene våre har vi fått høre at de synes siden er oversiktlig og grei, og det er veldig enkelt for oss å redigere den når vi har lyst til å gjøre endringer, sier daglig leder, Petter Grytte.

Bedriften har fått levert en Editap-nettside av oss og er over seg av begeistring for designet og brukervennligheten til verktøyet. Det er enkelt for kundene å navigere seg rundt på den, og enkelt for dem å redigere den. De hadde en annen nettsideleverandør før og deres system var ikke spesielt brukervennlig i forhold. I tillegg ble den avgjørende for å overbevise en kunde om å velge dem kontra sine konkurrenter, uten at de var klar over det.

– Det var en som ble kunde av oss kun fordi nettsiden vår var ryddig og profesjonell. Han mente at om vi hadde den på stell, hadde vi resten på stell også. At nettsiden representerte bedriftens profesjonalitet på en måte. Og bare med at vi fikk den ene kunden hadde nettsiden allerede betalt seg selv.

 

Editapreferanse Petter Rør og sanitær

 

Fra gammel til ny nettside

Prosessen fra å ha en gammel og vanskelig nettside, til å få en ny opp å gå, gikk smertefritt i følge Petter.

– Det gikk veldig kjapt, og det tok ikke lange tiden fra dere tok kontakt og presenterte forskjellige løsninger for oss, til nettsiden var klar. Jeg ble overrasket over hvor fort det gikk når nettsiden ble publisert, jeg har ikke opplevd lignende hos andre nettsideleverandører før.

 

Forståelig kommunikasjon

Det var deres rådgiver, Karin, som tok tak i behovet deres for en ny nettside og fant den løsningen og oppsettet som passet dem best.

– Hun forklarte oss alt på en kortfattet og forståelig måte, og snakket ikke rundt grøten og brukte fremmedord vi ikke forstår. Vi skulle bare ha en nettside som funket, og når jeg spurte om noe fikk jeg svar jeg forsto.

 

Prøve og feile

Bedriften er selv flinke på å bruke verktøyet og har skjønt at man må prøve og feile om de skal få gjort de endringene de ønsker på nettsiden uten å trenge involvering eller hjelp fra oss. Men om de skulle stå fast er ikke hjelpen langt unna når de har tilgang til fri support.

– Jeg får svar på de spørsmålene jeg har og det tar heller ikke lang tid før jeg får svar, hverken på e-post eller telefon. Alt i alt er vi veldig fornøyde, med alt!

 

 

Trenger du en ny og enkel nettside?

Kunde:
Petter Rør og Sanitær AS
Hva er produsert:
Editap