Søk i Google er en viktig del av kjøps- og beslutningsprosessen for dine kunder. De fleste som søker etter produkter eller tjenester, gjør det på bakgrunn av et ønske eller behov. Når du annonserer på Google, finner kundene deg når de gjør søk relatert til det du tilbyr.
Google tilbyr flere annonseprodukter, og du kan kombinere søkeannonser, displayannonser, annonsering på Youtube og Google Shopping.
Det er i stor grad mulig å styre når annonsene dine skal vises og hvem de skal vises for. Dette gjør søkemotorannonsering til en effektiv form for digital markedsføring. Annonsering i Google Ads kan gi deg resultater umiddelbart, og du betaler kun for annonsen når noen klikker seg inn på nettstedet ditt.
Google Ads er skalerbart og passer for alle type bedrifter – fra de aller minste til de med store budsjetter! Søkemotorannonsering er konverteringsvennlig, noe som sikrer deg leads eller salg.
Sammen med din rådgiver setter dere mål for annonseringen, og legger opp en god strategi for hvordan vi skal nå disse målene.
Vårt flinke Google Ads-team, Silje og Maria, er sertifiserte spesialister med faglig tyngde innen Googles annonseverktøy. Vi har erfaring med de aller fleste bransjer i Norge, og vet hva som skal til for å treffe de du ønsker å nå.
Google Ads-teamet vårt vil foreta en søkeordsanalyse og skrive fengende annonsetekster som gjenspeiler din målsetting. De vil tilpasse og optimalisere kampanjene dine fortløpende, slik at du treffer målgruppen din på en effektiv og lønnsom måte.
Underveis vil du ha muligheten til å motta månedlige statusrapporter. Dermed kan du selv følge med på hvilke kostnader som er påløpt og hvilke resultater som er oppnådd.