Elektriker1 Romerike har måttet kutte ned på markedsføringen fordi de får for mange henvendelser via nettsiden. For et luksusproblem!

 

elektriker1 logo

 

– Det er mange ting vi er fornøyde med som kunde av idium, men det som veier mest er oppfølgingen vi får og at vi får raskt svar på det vi lurer på, og vi er selvsagt også fornøyde med tjenestene vi har fått levert, forteller saksbehandler og montør, Jimmy Øyen.

 

Bedriften har en mediebyråavtale hos oss som innebærer at de har sin helt egen medierådgiver som foreslår konkrete markedstiltak basert på deres målsettinger. Dette har resultert i annonsering på både Facebook og Google Ads, og i tillegg har de også fått levert en nettside fra oss.

– Vi får mye henvendelser via nettsiden, så vi har måttet trappe ned på det meste av markedsføring for å kunne takle den etterspørselen vi får.

 

Elektriker1 Romerike nettside

 

Tett oppfølging og rapportering

At markedsføringstiltakene har ført til flere kunder er det ingen tvil om, og sammen med sin rådgiver går de jevnlig gjennom tall og rapporter som sier noe om hva som har gitt flest treff og hvilke tiltak som konverterer.

Kim gir meg mer enn nok oppfølging og det er veldig bra å ha han som rådgiver. Når det er noe jeg lurer på er det ikke noe problem å spørre og jeg får raskt svar.

 

Vil du bli vår neste suksessreferanse?

Kunde:
Elektriker1 Romerike AS
Hva er produsert:
Facebook, Google AdWords, Mediebyråavtale, Idium Web+