Sosiale medier gir muligheten for svært treffsikker annonsering. Annonsering i sosiale medier kan gi deg flere kunder, økt engasjement eller skape mer trafikk til nettsiden din. Så lenge du vet hva du vil oppnå, gjør vi jobben med å velge de riktige kanalene, tilpasse annonser til din målgruppe og oppfylle dine mål.
Vi tør påstå at dine kunder garantert finnes på sosiale medier. Gjennom annonsering på blant annet Facebook, Instagram, Snapchat og LinkedIn hjelper vi deg med å nå dem.
Hvor vil du annonsere?
Facebook må anses som verdens – og Norges – største sosiale nettverk. Med annonsering på Facebook er det nær sagt bare dine egne mål som setter grenser, og vi har gode muligheter for å målrette mot riktige folk, optimalisere for å nå den overordnede målsettingen din og ikke minst mange forskjellige spennende formater å jobbe med.
Enten du ønsker å selge mer, få mer trafikk til nettsiden din, få økt engasjement på Facebook eller å få flere til å laste ned appen din vil annonsering på Facebook kunne gi gode resultater.
Det mange kanskje ikke vet er at Instagram er eid av Facebook. Dermed har du de samme mulighetene til målretting og optimalisering som i Facebook-annonsering, i tillegg til at nær sagt alt materiell laget til den ene kanalen kan gjenbrukes i den andre.
Å annonsere i flere kanaler samtidig gir mange fordeler: økt rekkevidde, flere eksponeringer og økt grad av påvirkning for å nevne noen.
Med Snapchat-annonsering kan vi påvirke folk i alle aldre med mer lekne og personlige formater. Kanalen gir mulighet til påvirkning gjennom flere gode annonseplasseringer, og vel så gode segmenteringsmuligheter som på Facebook og Instagram.
Alle aldersgrupper
Annonser med personlighet
Lekne og morsomme innslag der en kan være mer uhøytidelig