Annonsering i sosiale medier

Ønsker du mer engasjement i dine sosiale medier? Eller ønsker du å rekruttere drømmekandidaten? Kanskje du vil nå et helt spesielt publikum, men vet ikke helt hvordan? Oppnå det du vil med annonsering i sosiale medier.

Lær mer Kom i gang her

Hvorfor annonsere i sosiale medier?

Sosiale medier gir muligheten for svært treffsikker annonsering. Annonsering i sosiale medier kan gi deg flere kunder, økt engasjement eller skape mer trafikk til nettsiden din. Så lenge du vet hva du vil oppnå, gjør vi jobben med å velge de riktige kanalene, tilpasse annonser til din målgruppe og oppfylle dine mål. 

Vi tør påstå at dine kunder garantert finnes på sosiale medier. Gjennom annonsering på blant annet Facebook, Instagram, Snapchat og LinkedIn hjelper vi deg med å nå dem.

Mange muligheter med annonsering i sosiale medier

Finn ut mer om hvilke kanaler du bør bruke

Facebook

Facebook må anses som verdens – og Norges – største sosiale nettverk. Med annonsering på Facebook er det nær sagt bare dine egne mål som setter grenser, og vi har gode muligheter for å målrette mot riktige folk, optimalisere for å nå den overordnede målsettingen din og ikke minst mange forskjellige spennende formater å jobbe med.

Enten du ønsker å selge mer, få mer trafikk til nettsiden din, få økt engasjement på Facebook eller å få flere til å laste ned appen din vil annonsering på Facebook kunne gi gode resultater.

Aktuelle artikler

Les flere artikler her

Instagram

Det mange kanskje ikke vet er at Instagram er eid av Facebook. Dermed har du de samme mulighetene til målretting og optimalisering som i Facebook-annonsering, i tillegg til at nær sagt alt materiell laget til den ene kanalen kan gjenbrukes i den andre. 

Kombiner annonsering

Å annonsere i flere kanaler samtidig gir mange fordeler: økt rekkevidde, flere eksponeringer og økt grad av påvirkning for å nevne noen.

Snapchat

Med Snapchat-annonsering kan vi påvirke folk i alle aldre med mer lekne og personlige formater. Kanalen gir mulighet til påvirkning gjennom flere gode annonseplasseringer, og vel så gode segmenteringsmuligheter som på Facebook og Instagram.

Snapchat passer for

  • Alle aldersgrupper
  • Annonser med personlighet
  • Lekne og morsomme innslag der en kan være mer uhøytidelig

LinkedIn

Annonsering på LinkedIn passer for deg som ønsker å rekruttere til en ledig stilling eller vil nå personer i B2B-markedet med budskapene dine. LinkedIn gir gode segmenteringsmuligheter når det gjelder bosted, alder og utdanning/arbeidserfaring.

Hva med alle de andre kanalene?

Er du nysgjerrig på andre kanaler? Det er vi også! Enten du ønsker å forsøke deg på Jodel-annonsering eller har lyst til å gjøre noe kult i Messenger – ta en prat med oss, så finner vi ut hva vi kan gjøre for deg.

Kontakt oss

Slik jobber vi med dine sosiale medier

Christer, vår superflinke sosiale medier-ansvarlig, tar utgangspunkt i ditt video- eller bildemateriale, og setter opp annonsekampanjer som retter seg mot den riktige målgruppen. 

Christer følger nøye med på hvordan kampanjene presterer fra dag til dag, og gjør tilpasninger for at du skal få best mulige resultater. 

Så lenge du vet hva du vil oppnå, hjelper vi deg med å få det til.

Se hva vi har gjort for andre