Programmatisk annonsering er automatiserte kjøp av bannerannonser på nett, via en børs. Du kan annonsere nærmest over alt, og har dermed et veldig stort publikum å segmentere ut i fra. Ved hjelp av god innsikt og smarte data styrer vi annonsene dine mot potensielle kunder, slik at du treffer de du ønsker å nå ut til.
Med programmatisk annonsering kan du øke kvaliteten på trafikken inn på nettsiden din, og du betaler kun for annonser til brukere som matcher dine kriterier. Denne formen for annonsering passer for deg som ønsker å øke antall konverteringer, men som også vil styrke egen merkevare!
Retargeting gir deg muligheten til å annonsere mot mennesker som allerede har vist interesse for det du har å tilby. Ved hjelp av cookies som legges på din nettside, vet vi hvem som har vært innom – og sørger for at disse får se annonser som er relevante for dem.
Audience targeting innebærer målrettet annonsering på relevante flater. Formålet kan være å tiltrekke seg nye kunder eller å forsterke kjennskap og lojalitet blant de som allerede vet om dere. Hvilke strategier og segmenteringer som velges planlegger dere sammen med spesialister hos oss.
Programmatisk annonsering lar deg annonsere på de fleste norske og utenlandske nettsider. Vi ønsker å operere som nøytrale i valg av nettverk. For oss er det viktigste at du når riktig målgruppe til rett tid, på de nettsidene hvor de er mest aktive.