Caroline Nygaard

Webredaktør og digital markedsfører
Idium Oslo
93 04 02 15
caroline@idium.no

Jeg kan hjelpe deg med

Caroline er Idiums egen markedsfører og webredaktør. Hun er ansvarlig for den digitale kommunikasjonen ut mot både kunder og ansatte. Caroline er ofte kjent som spammeren, men når man først får e-post fra hun, ser vi hvor dyktig hun er i både i innhold og design - til og med det tekniske får hun på plass. Hun glimter også til med sitt blide ansikt på faglige kurs til både kunder, interesserte og medarbeidere – og selv om hun smiler hele tiden kan hun også være strenge tante Sofie.

På fritiden henger hun enten i stropper i klatreveggen, går turer i fjellheimen eller leker seg med bilder i Lightroom!

Det beste med å jobbe i Idium 

At det er en uformell kultur hvor vi har det mye morsomt sammen, samtidig som alle kollegaene mine er faglig sterke og er villige til å lære bort.

Carolines siste artikler

  • Noen av de ansatte hos SEO-byrået Idium
    05/08/2020 - Omar Vidskjold Khan
    Velge SEO-byrå? Tenk på dette først

    Å vokse som selskap er viktig for enhver bedrift. Enten det er snakk om å øke omsetningen, salgstallene eller levetiden på hver kunde, er søkemotoroptimalisering og SEO-byrået en viktig støttespiller.

    Les mer
  • Analyseverktøy på PC-skjerm
    02/07/2020 - Omar Vidskjold Khan
    Slik beregner du verdien av SEO

    At SEO har påvirkning på bedriftens bunnlinje er hevet over enhver tvil. Nordmenn utfører millioner av søk på internett hver eneste dag, og Google har for lengst blitt mange bedrifters viktigste markedsføringskanal.

    Les mer
  • Laptop i vinduskarm
    08/06/2020 - Omar Vidskjold Khan
    Ny hjemmeside for bedrift? Dette må du tenke på

    Hjemmesiden er selskapets viktigste utstillingsvindu og har gått fra å være en av mange markedskanaler til å i stor grad definere bedriften i kundens øyne.

     

    Les mer
  • Kvinne med laptop og kaffekopp
    15/05/2020 - Omar Vidskjold Khan
    SEO for SaaS-bedrifter

    Søkemotorene er og blir den viktigste markedskanalen for en stor andel norske bedrifter - og ikke minst for de som lever av å levere digitale løsninger. Dersom spådommene om en utvidet bruk av hjemmekontor i kjølvannet av Covid-19 slår til, vil særlig SaaS-markedet bli enda mer konkurranseutsatt. Derfor er det meget viktig at SEO har en sentral posisjon i selskaps markedsplan.

    Les mer
  • Mac-skjerm med graf
    15/05/2020 - Omar Vidskjold Khan
    10 steg til forbedret synlighet i Google

    De store søkemotorene er for de fleste norske bedrifter en av de aller viktigste konkurransearenaene. Likevel ser vi at forbausende få selskaper har et bevisst forhold til hvordan de jobber med organisk synlighet, og enda færre har en konkret plan for hvordan de går frem for å oppnå bedre resultater Denne artikkelen er ikke ment å være en komplett fremdriftsplan, men et forslag til hvilke steg du og din bedrift kan ta for å øke den organiske synligheten i Google.

    Les mer
  • Person som holder kredittkort foran PCen
    15/04/2020 - Idium
    Dette må du tenke på når du starter en nettbutikk

    Vurderer du å starte en nettbutikk eller kanskje du allerede har en? Det er mye å ta stilling til når du skal selge produktene dine på nett.

    Les mer
Se alle blogginnlegg