Fergie er tilbake. Og for å markedsføre det, har hun samlet en rekke "m.i.l.f's" (i denne sammenhengen står det visstnok for "moms I'd like to follow"...) i en ny video for sangen med samme navn.

Fergies team bruker blant annet Instagram til å skape blest rundt den nye videoen ‘M.I.L.F. $’.

Milfville. #milfpack #milfmoney @milf.money

Et bilde publisert av Fergie (@fergie)

Her finner vi klipp og bilder fra videoen, som gjør det lett for fans å like og tagge sin favoritt m.i.l.f.. Hadde Fergie vært litt mindre kjent kunne hun ha benyttet gode hashtags for bedre synlighet. Det er ingen grunn til at mindre kjente merkevarer ikke kan få sin bit av Instagram-kaken og kanskje en slurk melk ved siden av…

*Oppdatering: per 6. juli, altså en dag etter blogginnlegget ble publisert var @milf.money kontoen utilgjengelig. Men du finner bilder på Fergies originale konto uansett.

Se videoen i sin helhet her:

Det å benytte sosiale medier for å skape interesse har helt klart blitt en del av markedsføringsmixen. Vil du lese mer om dette kan du jo sjekke ut innlegget om Skam – hvordan en serie kan være genial markedsføring, eller 6 grunner til at du skal bruke Instagram til markedsføring.

Ønsker du hjelp med Sosiale Medier?