Nyhetsbrev som markedsføring har flere fordeler det er verdt å merke seg. La ikke en god mulighet til å øke salget gå fra deg!

Øk omsetningen med nyhetsbrev.Nyhetsbrevet kan bli ditt beste våpen for å øke salget og skape lojalitet hos dine kunder. Et godt skrevet nyhetsbrev gir deg høy konverteringsrate og koster svært lite å sende ut. Sender du ikke nyhetsbrev i dag, bør du absolutt vurdere å starte. Nyhetsbrev som markedsføring har flere fordeler det er verdt å merke seg.

Ekstremt billig markedsføring

Mottageren er i modus. En grunn til at nyhetsbrev gir høy konvertering er at det treffer mottagere som i utgangspunktet har en god relasjon til deg. De har gjerne meldt seg på nyhetsbrevet selv og er i modus for å motta tilbud og nyheter fra deg.

Ekstremt billig markedsføring. Nyhetsbrevet er blant de aller billigste formene for markedsføring. Alt du trenger er et program for effektiv utsendelse og analyse av nyhetsbrev – og tid til å lage gode nyhetsbrev.

Mulighet for analyse

Med et eget nyhetsbrevprogram kan du i etterkant av utsendelsen sjekke hvor mange som har åpnet det, klikket seg inn på ulike linker og hvor lang tid de har brukt på hver sak. Blant annet. Analysen gir deg viktig informasjon om hvilke saker som slår an, når på døgnet det passer best å motta og mye mer.

Du er et klikk unna. Nyhetsbrevet gir deg mulighet for interaktivitet. Med god bruk av linker kan du få leseren rett inn på nettsiden din (eller annet du måtte ønske) i løpet av sekunder.

Kort påminnelse. Bruk nyhetsbrevet til å minne mottagerne om at du finnes og at det skjer ting på nettsiden din.

Perfekt for deling. En e-post med gode tilbud og nyttige tips er lett å dele videre med venner og familie. Gode nyhetsbrev når ut til flere enn de som er på epostlisten din.

Hvordan gå frem?

Her i Idium kan vi mye om hvordan du skal gå frem for å få nyhetsbrev til å fungere på best mulig måte for deg (og for kundene dine). Du vil jo for all del unngå å havne i spamfilteret til mottageren! Gi kunden verdi – forstå hva kunden vil ha!

Vær personlig i det du gjør – tilpass og segmenter.

Skap tillit, behold den og så kan du selge på den.

Vær rask! Du har under tre sekunder på å kapre mottagerens oppmerksomhet.

Spør, spør og spør. La mottagerne hjelpe deg med å bli bedre :-)

Mer informasjon om Nyhetsbrev?